“Vähemmän stressiä” äänimaailma

• Jäähdyttimen työmatka. Kuuntele vähemmän stressiä -äänikuvaa autossa, bussissa tai kävellessäsi töihin. Jos ajat, asenna se ennen lähtöä (älä käytä puhelinta ajon aikana!) Ja toista äänimaisema auton kaiuttimien kautta, jos voit.
• Aamu rituaali. Kuuntele vähemmän stressiä -äänikuvaa, kun heräät ensimmäisen kerran aamulla. Tämä voi auttaa sinua helpottamaan päivääsi sen sijaan, että tarkistaisit postilaatikkosi tai uutiset ensimmäisenä aamulla.
• Tee päivittäisistä tehtävistä zen. Kuuntele vähemmän stressiä -äänikuvaa päivittäisten tehtävien, kuten ruoanlaiton tai taitettavan pesun, aikana. Joskus kotitehtävät voivat tuntua tylsiltä tai jopa stressaavilta, varsinkin jos lapsia on hoidettava samanaikaisesti! Kylmä äänimaailma voi tuoda hieman rauhaa ja rentoutumista askareisiin.

“Sleep sound” -äänimaisema

• Rauhoita mielesi nukkumaan mennessä. Kuuntele lepotilan äänimaailmaa, joka auttaa sinua ajautumaan pois. Tämä on loistava työkalu sisällytettäväksi nukkumaanmeno -rituaaliisi. Lapsetkin voivat tykätä!
• Torkkuaika. Kuuntelemalla Sleep -äänimaisemaa voit helpottaa iltapäivä- tai viikonloppuuniasi. Ne eivät ole vain lapsille – nukkumiset voivat auttaa lisäämään energiaasi ja tuottavuuttasi. Lue, miten saat täydelliset virrat.
• Matkustaminen. Kuuntele unen äänimaisemia, kun matkustat lentokoneessa, yön junassa tai torkuttelet autolla tiellä.

Unen ääni
“Yhdistä luontoon” -äänimaisema

Pakene luontoon työpöydältäsi. Jos tunnet olosi hämmentyneeksi tai työlääksi päivän aikana, kuuntele Connect with nature -äänimaisemaa rauhan ja selkeyden vuoksi. Mikromurtojen ottaminen on loistava tapa antaa aivoillesi tauko ja parantaa tuottavuutta.
• Viritä kaupungin ääniä. Jos asut kaupungissa, voi olla vaikeaa virittää pois liikenteen kiireisiä ääniä. Yritä sen sijaan kuunnella Connect with nature -äänimaisemaa.
• Ole luova. Kuuntele Connect with nature -äänimaisemaa, kun kirjoitat päiväkirjaa, kirjoitat muistiin päivittäisiä kiitollisuuksiasi tai teet jotain luovaa.

Rentoudu äänimaailma

• Hengittää. Kuuntele Rentoudu -äänimaisemaa samalla kun harjoittelet hengitystäsi. Syvä hengitys voi rentouttaa aivosi ja tuoda rauhallisuuden tunteen mieleen ja kehoon. Lue lisää ja opi harjoittelemaan syvää hengitystä täältä.
• Liikkuessa. Kuuntele Relax -äänimaisemaa harjoitellessasi joogaa tai tekemällä yksinkertaisia, lempeitä venytyksiä. Kevyt venyttely voi olla hyvä sisällyttää aamurutiiniisi tai osana nukkumaanmenoa.
• Rentoudu mindfulness -meditaatiolla. Etsi rauhallinen tila ja kuuntele Rentoudu -äänimaisemaa samalla, kun teet mindfulness -meditaatiota. Sytytä tuoksuva kynttilä lisää aistien hyvyyttä varten.

Leave a comment

Your email address will not be published.